« 僕が選んだ 10 tunes -3- | Main | 僕が選んだ 10 tunes -5- »

November 19, 2005

僕が選んだ 10 tunes -4-

A'sf Selectin Vol.1 4回目はグルーヴィーにお届けします〜

itms_card_10_4

<今回は 70年代テイストな2組>

 It Doesn't Matter / GrroveHead
 Swallow Me / Jennifer Helane

podsafe music network

----/

番組で紹介した曲やアーティストの感想や、もちろん、この番組に対するご意見・ご感想、ポッドキャストに関するご質問などは、どうぞお気軽にコメントまたはメールでお寄せ下さい/
(僕でわかることでしたら、出来る限りお答えします・v)

さあ、明日は(仕事なのに・爆)いよいよこのシリーズの最終回。
と、ゆーことで、どうぞお楽しみに〜

|

« 僕が選んだ 10 tunes -3- | Main | 僕が選んだ 10 tunes -5- »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/70560/7188427

Listed below are links to weblogs that reference 僕が選んだ 10 tunes -4-:

« 僕が選んだ 10 tunes -3- | Main | 僕が選んだ 10 tunes -5- »