« 海外から続々と | Main | 僕が選んだ 10 tunes -2- »

November 15, 2005

僕が選んだ 10 tunes -1-

今回は5回シリーズでお送りする A'sf Selection Vol.1の1回目だよ。

itms_card_10

Podsafe Music Network で見つけて、ものすごく気に入っちゃって、ここんとこ僕のヘヴィー・ローテーションな10曲を1回2曲ずつ、5回に渡ってお送りしますよ。
(音楽番組っぽく、いつもよりしゃべりは少なめ・笑)

<ってことで、今回紹介するのは・・・>

Don't Forget Where You Came From / The Cool Waters Band

Deadender / Bubble

podsafe music network

|

« 海外から続々と | Main | 僕が選んだ 10 tunes -2- »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/70560/7132743

Listed below are links to weblogs that reference 僕が選んだ 10 tunes -1-:

« 海外から続々と | Main | 僕が選んだ 10 tunes -2- »