« 間つなぎ2(笑2) | Main | Back to the street »

August 19, 2006

再起動予告(笑)

Img_0249

お元気ですか?
そして、今でも、待っていると
いや、憶えていると言って下さいますか?(泣)

と、いうことで、前回の配信から1ヶ月と11日、つまり42日間も空いてしまいましたが、ようやく仕事が一段落したので、そろそろ復活しますよ〜!!と宣言しときます。

実は、僕がなかなかポッドキャストできないでいる間に、あちこちからポッドセーフミュージックの提供が相次ぎまして、すでに22アーティスト57曲がストックされちゃってます。(嬉しい悲鳴)

で、これ、全部を僕の番組だけじゃ紹介しきれないし、まだまだ増えそうなので、順次 A'sf Podsafe Music 経由 Pod Music Street で紹介させてもらいます。

が、せっかくの良質な音楽を、ただ一気にばらまくのは本意じゃないので、従来通り小出しにさせてもらいますのでよろしくお願いします。

では、次回の A'sf -Pod- Radio をお楽しみに/

そして、みなさん、よい週末を/  じゃ、また!

(そろそろ Pod Jam の準備も告知もしなきゃね・汗・笑)

|

« 間つなぎ2(笑2) | Main | Back to the street »

Comments

Just passing thru and always a pleasure to say hello to you. Let's keep the good exchange going. Please send a message to my listeners.
Thank you.
DJ Come of Age

Posted by: DJ Come of Age | August 20, 2006 at 05:35 AM

Wow!! Yo DJ COA!! Welcome again!!

Thank you for the comment to my site.
And, I wish always to express my gratitude for your friendship.

Now, I send you my voice message today.

Please also send your message to my listeners. ;-)

Anyway, Yes! Let's keep the good & cool exchange going.

Thank you. I'll back soon!! :)

Posted by: thin-p | August 20, 2006 at 12:17 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/70560/11500923

Listed below are links to weblogs that reference 再起動予告(笑):

« 間つなぎ2(笑2) | Main | Back to the street »