« [ライブインフォ] nj Live in 名古屋 | Main | てへ、、、; »

October 06, 2007

明日、(てか今日)再開(予定)

Img_4757

結局また1ヶ月空いちゃいましたね(笑)
明日、ポッドキャストします!(きっぱり)
いや、宣言しとかないと、なかなか、ね?(笑)

と、いうことで、みなさん、ぜひまたお付き合い下さい。

|

« [ライブインフォ] nj Live in 名古屋 | Main | てへ、、、; »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/70560/16672542

Listed below are links to weblogs that reference 明日、(てか今日)再開(予定):

« [ライブインフォ] nj Live in 名古屋 | Main | てへ、、、; »